VERZENDEN EN RETOUREN

Wij hebben ervoor gekozen om de producten direct vanuit ons vestiging te verzenden, zodat we een zo snel mogelijke levering kunnen bieden.  

Doordat wij de producten direct vanuit onze vestiging versturen duurt de verzending gemiddeld 1 dag. Vertragingen door een derde partij (PostNL of Dhl) kunnen voorkomen. Wij zijn daar niet voor verantwoordelijk. Er geld bij ons een regeling: voor 15:00 besteld = morgen in huis. Dit is ons streven. 

Let op: door de recente maatregelen omtrent het COVID-19 virus kan het zijn dat de levertijd langer duurt. In deze onzekere tijden kunnen onverwachtse hinderingen plaatsvinden waar wij geen invloed op hebben. Wij doen ons uiterste best om de bestelling zo spoedig mogelijk te laten bezorgen. Excuses als dit invloed zal hebben op uw bestelling.

Altijd GRATIS verzending

Wij nemen de verzendkosten van iedere bestelling voor eigen rekening. Al onze producten worden 100% GRATIS bij jou thuis afgeleverd. Er is geen minimale bestelwaarde nodig.

Na het plaatsen van je bestelling kun je binnen een paar dagen eenvoudig je pakketje volgen.

Vragen over je bestelling

Heb je vragen over je bestelling? neem dan contact met ons op.

Niet tevreden?

Ben je niet tevreden met je bestelling? Dat vinden wij heel jammer en we horen graag wat we moeten doen om je tevreden te stellen. Bestellingen kunnen binnen 30 dagen aan ons retour worden gestuurd zonder opgaaf van reden.

Als er 30 dagen zijn verstreken sinds het ontvangen van uw aankoop, kunnen wij helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om uw retourzending af te ronden, hebben we een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig.

Restituties (indien van toepassing)
Zodra uw retourzending is ontvangen en gecontroleerd, sturen wij u een e-mail om u te informeren dat wij uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen je ook op de hoogte brengen van de goedkeuring of afwijzing van je terugbetaling.
Als je goedgekeurd bent, dan wordt je terugbetaling verwerkt en wordt er automatisch een creditering toegepast op je creditcard of de oorspronkelijke betaalmethode, meestal binnen 5-10 werkdagen. 

Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)
Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem dan contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel is gepost.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling is voltooid.
Als u dit allemaal heeft gedaan en u heeft nog steeds uw terugbetaling niet ontvangen, neem dan contact met ons op via info@future-lock.nl

Ruilen (indien van toepassing)
Wij vervangen artikelen als deze defect of beschadigd zijn. Als u het artikel moet omruilen voor hetzelfde artikel, stuur ons dan een e-mail op info@future-lock.nl

Verzending
Om uw product te retourneren, kunt u contact met ons opnemen: info@futurelock.nl
U bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. De verzendkosten worden niet terugbetaald.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het duurt voordat uw geruilde product bij ons aankomt, variëren.

Als u een artikel met een waarde van meer dan €75 verzendt, kunt u overwegen om een traceerbare verzendservice te gebruiken of een verzendverzekering te kopen. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel zullen ontvangen.

 

Neem contact met ons op voor verdere instructies over het retourneren.